tirsdag 8. mars 2011

VM


På søndag var det fastelavn, så da måtte det bakes! Det dumme var at jeg fylte krem i bollene mens de ennå var varme... Men boller med fløte smakte godt det også ;) Det som var enda dummere var at det andre brettet ble glemt i ovnen, og ut kom det små, svidde klumper :(


Men alt dette ble fort glemt da femmila startet og Petter tok gull :D Jeg trodde jeg skulle få gjort noe annet enn å stirre på TV-skjermen nå som ski-VM er over, men da er det jammen meg VM i skiskyting! I dag ble det kakao og krem til Tarjeis seier =)


Jeg har vært superheldig og fått tre award'er den siste tiden! Fra Kronprinsessene og fra Mona Christins Side fikk jeg Stylish Blogger Award. Tusen takk:) Ta en titt på deres koselige og inspirerende blogger!


Med denne award'en fulgte det regler, først skal jeg fortelle åtte ting om meg selv:

1. Yndlingsfarge: Hvit
2. Yndlingsdyr: Tussi
3. Yndlingsfilm: Love Actually
4. Yndlingsmusikk: Britney Spears
5. Yndlingsprogram: One Tree Hill
6. Yndlingsdag: Julaften!
7. Yndlingsmat: Pannekaker
8. Yndlingshobby: Shopping ;)

Deretter skal denne sendes videre til åtte av mine favorittbloggere:



Fra damen bak bloggen Hvite Tulipaner fikk jeg en Liebster Blog Award, tusen takk! Klikk dere inn på bloggen hennes og drøm dere bort i flotte omgivelser :)
Denne skal sendes til fem flotte blogger som har under hundre følgere:



Igjen; TUSEN TAKK for award'ene :D

Nå er det TV-kveld, kos dere masse!


4 kommentarer:

  1. Tusen takk for award...
    Var så festilg, for holdt akkurat på å publisere et innlegg om awarder, så nå fikk jeg takket deg i innlegget i siste liten :)
    Så snill du er...
    De bollene så gode ut... Vann i munnen hi, hi.
    Elsker også VM -og den runde puta de, for har jo lik i mintgrønn ;)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei M:)
    Fin blogg du har.
    Har falt helt hodestupt forelsket i marius genseren til Mailegen din. Har en liten gjeng av dem selv og to av dem fryser..........så, tar moren din bestilling på genserene? Hvis ikke, har hun et mønster til en så liten str?
    Hadde vært supert med svar siden den ene skal være en gave...:)

    SvarSlett
  3. Herlighet så fantastisk! skal ikke så mye til for å glede en nokså fersk blogger som meg;o)
    Og jammen likte jeg kriteriet "under 100 følgere"
    Haha! fare to go!Jeg oppdaget nettopp dette med følgere, har ikke helt forstått vitsen tidligere. men når man får en award for det så forstår jeg jo! Takk du snille Marthe!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Bare hyggelig å gi deg en award. Alltid hyggelig å komme hit. Blir inspirert av din delikate stil.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails