torsdag 16. juni 2011

Besøk


Nå er det en liten uke siden mitt forrige innlegg, tiden går jammen fort! Siden sist har det blitt en god del vasking og rydding, vi hadde nemlig besøk av en fotograf og en journalist i dag. De ville lage en reportasje fra hjemmet vårt! Spennende, skummelt og veldig morsomt :)


Et rosa godisbord ble dekket for anledningen :)



Nå gjenstår det bare å se når og OM det kommer på trykk!


Solen skinner her i Trondheim, håper bare det varer noen dager!

Kos dere denne torsdagskvelden:)

12 kommentarer:

  1. Oi oi, så morsomt. skal krysse fingrene for at det kommer på trykk. Uansett har du en flott hjem;)

    klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Så utrolig moro:):)
    Du må være kjempestolt:)
    Bordet var helt nydelig da, jeg elsker rosa:)
    Klart det kommer på trykk!!:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Så spennende! Du har jo et flott hjem, så det må være stoff og bilder for en stor reportasje! Nydelige bilder du viser i dag. *fristet!* :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  4. Så spennende! Du har jo et flott hjem, så det må være stoff og bilder for en stor reportasje! Nydelige bilder du viser i dag. *fristet!* :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  5. Så spennende! Er helt sikker på at jeg får se hjemmet deres på glanset papir snart og at det blir kjempefint!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Så GØY;))
    Herlige bilder ♥
    Nydelige farger, klart dette kommer på trykk!
    Flink er du!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Oj, så spennende! Du har jo et nyyydelig hjem, såklart det kommer på trykk. Håper du oppdaterer oss :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei og hå!
    Så kjempespennende å få en sånn mulighet - er vel ikke tvil om at "hosmarte" og Simen og Tussi fortjener å komme på trykk - så gleder meg allerede til å kjøpe bladene!!

    Ha en super sommerdag og nyt sola, nå som du ikke trenger å tenke på vasking og rydding på leeenge:)

    SvarSlett
  9. Morsomt! Si fra når du vet noe om når og hvor da. Jeg tror heller ikke det er et spørsmål om OM:)

    Godt med ferdigvasket hus til helga da:)

    SvarSlett
  10. Åh så roligt och spännande!:) Roligt att hitta till din blogg, den är så fin med alla ljusa inspirerande bilder!! jag blir följare direkt!

    Mvh Milla

    SvarSlett
  11. Grattis, Marte! : )

    Bente

    SvarSlett
  12. Nå har jeg kikket litt rundt hos deg, kjempefin blogg du har:)
    - takk for meg, jeg kommer snart igjen!

    ○ Beate ○

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails