tirsdag 4. september 2012

NIB-utfordring: Inviter


Denne måneden har NIB en veldig spennende utfordring som jeg må slenge meg med på. Det å invitere venner og familie er noe av det beste jeg vet! De siste ukene har det blitt lite med oppvarting her i huset, men med en hel høst foran oss blir det mange anledninger til å pynte, bake og dekke bord :)


Bildene jeg bidrar med er repriser fra tidligere blogginnlegg, men med både bursdag og dåp i nærmeste fremtid kommer det mer nytt fremover. 


Gleder meg til å se alle de inspirerende bidragene deres!


15 kommentarer:

  1. herlig bidrag, nydlige fargekombinasjoner :)

    henriette

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag,likte så godt de Sukkersøte fargene:)

    SvarSlett
  3. mmmmm blir helt vassen i munnen, de rosa bananene er absolutt en favoritt!!! Lykke til i utfordringen!
    Flotte bilder med herlige farger:)

    SvarSlett
  4. Så fint du har laget i stand! Lekkert!

    SvarSlett
  5. Supersøtt bidrag! Fikk jo helt vann i munn av dette. ;o) Herlige farver. Ordentlig glad-bilde.

    Lykke til i utfordringen hos NIB!

    En glad dag til deg!


    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Herlige farger i første bildet, og nydelig gjennomført i det siste bildet! :)

    SvarSlett
  7. Lekre bilder!
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Ah! Nydelige bilder! Og glad for at jeg skal være gjest i fremtiden også! Skulle sett lille Ludvik snart igjen, altså! Kanskje vi får til å stikke innom en bitteliten tur i helga? Vi får ringes. Klem til deg.

    SvarSlett
  9. Herlig bidrag!
    Lykke til og god helg til deg! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. Så fine og fristende bilder:) Ønsker deg lykke til med bidraget, og god helg!

    SvarSlett
  11. Nydelig bidrag!
    Masse lykke til!
    Ha en flott kveld | klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. yummy. Både bildene og godisen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails